Hmmmm :')

Assalamualaikum Readers :')
Hari ni kechik sedih sangat2 . Kenapa ? Hmmm 

Tadi kechik message dengan Bf kechik . Hmm 
Hari nii Dia exam , tapi kechik tak da pun kat sisi Dia , :'(
Masa kechik final exam hari tuu , Dia sanggup teman kechik pegy kolej and tunggu sampai kechik habes final exam . 
Tapi hari nii bila Dia final exam , kechik tak da pun . Sebab , kechik sekarang nii ada kat Penang :'(

Tadi kitorang message tapi kechik reply lambat sebab kechik kerja :'(
Then Dia ada hantar satu message and kechik pun tersentap dengan message Dia .

'Saya ada awak sorang jee , saya perlukan kasih sayang daripada awak .. TAPI NAPE AWAK UAT SAYA CAMNI DISAAT SAYA PERLUKAN AWAK . Saya perlukan Awak sekarang . Saya takda sape 
tok saya luahkan perasaan saya . Tapi nak uat camne an .. Saya engat semua pesan awak . mungkin saya nii tak sempurna utk awak . Saya sayang awak sangat-2

Sedih bila baca message Dia . hmm . 

p/s : Awak , Saya Mintak Maaf Sangat2 . Saya Tak da Niat Pun Nak Uat Awak Macam Nii . Tapi Walau Ape Pun Yang Jadi , Saya Sentiasa Ingat Awak And Awak Ada Dalam Hati Saya . 

No comments:

Post a Comment

assalamualaikum ,
minta jasa baek anda untuk komen , satu pun takpa :)
terima kasih kawan-kawan :)

sayang-sayang aku :)