sedih :(

salam readers ..

waah wahh . raya suda maw dekad , ta sabaq saia nak pkai baju qaya yg baru amek semalam
#haha . tuu pun nak gtaw an ..

tapi raya nii sedih ckit , hmmmmm ,

semalam ibu kandung meimei datang nd amek dia nd nak hantar dia gy balik kelantan ...
huhuhuhuhu .. ibu saia baru jee cadang nk bawak dia gy beli baju raya ary nih ...
tapi ..... :(

paling sedih tyme nak bukak puase .....

ibu nangis .. ibu laen sangat .. ibu rindu meimei ... ibu cakap , kalau tyme bukak puase , meimei laa owg yg paling sibuk ckaly nak makan ...ibu tak lalu makan ...

saia pun nanges jugak mase tengok meimei naek keta .. tak sampai haty sebab dia tinggal ngan ktowg sejak dia lahir lagy .. ni senang-2 jaa mak dia nak pisahkan meimei dari ibu .. huhuhuhuhu

sebelum meimei p semalam , dia sempat tunjuk markah ujian dia kat ibu .. meimei pandai , tapi , meimei terpaksa tukaq p skolah kt kelantan disebabkan oleh mak dia !! haiiissshhh








No comments:

Post a Comment

assalamualaikum ,
minta jasa baek anda untuk komen , satu pun takpa :)
terima kasih kawan-kawan :)

sayang-sayang aku :)