hidup di iic

INTERNATIONAL ISLAMIC COLLEGE 




29/5 , tarikh yg sangat bermakna bagy aku . tyme nii laa aku sibuk kena mulakan hidup baru di tmpat owg <padahal dah slalu g sana >
aku dapat tawaran ntuk sambung blaja kat INTERNATIONAL ISLAMIC COLLEGE @ shortform die IIC .. tapi rmai yang salah aggap .. 
rmai yg ingat aku stdy at IIUM < INTERNATIONAL ISLAMIC UNIVERSITY MALAYSIA > .. haha . kadang-2 tuu trgelak jugak . dah tertera aku tulis lam fb IIC , 
lagy maw tnya kaa .. haha . . 

1st day masuk , tak bes cbb 1st tyme bjauhan ngn fmily . memang jauh gilaa laa kan .. penang ngn k.l .. huhu .
tapi kena trima kyataan laa .. lpas tuu , hari blalu ngn jayanya .. #haha , ayat ta bole blah . haha 
1st aku dapat kawan . nama dia . 
NUR SHAHIRA AMIRA BT ABU BAKAR . 
dia dark perda . ta jauh pn ngn umah aku ,, haha ..
pastu , aku knal ngn budak umah dia , nma dia pun mira jugak . tapi ,

 NUR AMIRAH # nma ayah dia ta egat laa .. haha .. 

pastu baru laa aku knal ngn

 HANI AZZIRA BT HARUN AL-RASYID .. HAHA .. ini orang byk KETIBUS !!! kih3 . #dun marah yaa fwen ..

kat sini kau tunjuk gmba membe-2 aku ,


haha . ni laa geng aku . :)
















No comments:

Post a Comment

assalamualaikum ,
minta jasa baek anda untuk komen , satu pun takpa :)
terima kasih kawan-kawan :)

sayang-sayang aku :)